Onze “barnfind” Renault Dauphine trekt de aandacht van het grootste automagazine ter wereld

Leuk om te zien dat onze “barnfind” Renault Dauphine zelfs de aandacht trekt van het grootste automagazine ter wereld, het Britse Classic & Sports Car. In de komende december editie…

lees meer

Onze “barnfind” Renault Dauphine trekt de aandacht van het grootste automagazine ter wereld

Leuk om te zien dat onze “barnfind” Renault Dauphine zelfs de aandacht trekt van het grootste automagazine ter wereld, het Britse Classic & Sports Car. In de komende december editie publiceren ze een artikel over de bijzondere Fransoos.

Super weekend op Concours d’élégance Paleis het Loo

Het afgelopen weekend gehouden Concours d’élégance Paleis het Loo is helaas al weer ten einde. Veel publiek, prachtig weer, de mooist denkbare auto’s. Nieuwe contacten opgedaan en oude weer aangehaald,…

lees meer

Super weekend op Concours d’élégance Paleis het Loo

Het afgelopen weekend gehouden Concours d’élégance Paleis het Loo is helaas al weer ten einde. Veel publiek, prachtig weer, de mooist denkbare auto’s. Nieuwe contacten opgedaan en oude weer aangehaald, auto’s binnen gekregen voor verkoop en auto’s verkocht. Kortom, een heerlijk weekend voor zowel ons als standhouder, als voor de duizenden autoliefhebbers die dit jaarlijkse evenement weer bezochten.

Een echte schuurvondst !

We de deden onlangs een unieke schuurvondst. Via een tip kwamen we achter het bestaan van een nog steeds 1e eigenaar (!) Renault Dauphine. De auto is in 1977 gestald…

lees meer

Een echte schuurvondst !

We de deden onlangs een unieke schuurvondst. Via een tip kwamen we achter het bestaan van een nog steeds 1e eigenaar (!) Renault Dauphine. De auto is in 1977 gestald en heeft nimmer meer de schuur verlaten. Ruim 40 jaar stof ligt op en in de auto maar de basis is eigenlijk best goed.

We doen ons best de auto te laten zien op onze stand op het komende Concours d’ Elégance Paleis het Loo 29 juni – 1 juli a.s., samen met nog een heel bijzondere Renault. Dit doen we omdat het Franse merk zijn 120 jarig bestaan viert en wij graag aan dit feestje willen bijdragen.

1e prijs Best Pre War op succesvolle Interclassics Maastricht

Wat een fantastische start van de tweede dag van Interclassics Maastricht. Onze 1935 SS1 Airline Coupe won de klasse “Best Pre War”. Terugkijkend op deze fantastische beurs met een record…

lees meer

1e prijs Best Pre War op succesvolle Interclassics Maastricht

Wat een fantastische start van de tweede dag van Interclassics Maastricht. Onze 1935 SS1 Airline Coupe won de klasse “Best Pre War”.

Terugkijkend op deze fantastische beurs met een record aantal bezoekers (ruim 36.000) kunnen we erg tevreden zijn met enkele verkochte auto’s, aankopen, auto’s binnengehaald voor consignatieverkoop en een 1e prijs met de SS1. Een prachtig begin dus van 2018!

 

Interclassics Maastricht

We willen 2018 maar weer goed beginnen door deelname aan de mooiste klassiekerbeurs van Nederland, Interclassics te Maastricht. De ruime hallen van het MECC zullen van 11 t/m 14 januari…

lees meer

Interclassics Maastricht

We willen 2018 maar weer goed beginnen door deelname aan de mooiste klassiekerbeurs van Nederland, Interclassics te Maastricht. De ruime hallen van het MECC zullen van 11 t/m 14 januari 2018 weer gevuld  zijn met het mooiste wat de Nederlandse specialisten te bieden hebben op autogebied en aanverwante artikelen.

U kunt ons vinden op onze vaste plek, stand N946, midden in de Noordhal.U bent van harte welkom om wat te drinken en weer even bij te praten.

Meer info op: https://www.interclassicsmaastricht.nl/nl/

 

Fantastisch verlopen Concours d’ élégance Paleis het Loo

We zijn zeer tevreden met het verloop van het prachtige Concours d’ élegance Paleis het Loo. Onze stand gaf een duidelijk beeld van het genre auto’s wat wij aanbieden en…

lees meer

Fantastisch verlopen Concours d’ élégance Paleis het Loo

We zijn zeer tevreden met het verloop van het prachtige Concours d’ élegance Paleis het Loo. Onze stand gaf een duidelijk beeld van het genre auto’s wat wij aanbieden en reacties waren dan ook erg positief. Alhoewel het concours natuurlijk meer een show is dan een verkoopevenement, mochten we toch enkele verkopen noteren. Ook gaven enkele eigenaren aan hun klassieke auto’s door ons te willen laten verkopen.

Wij kijken al weer uit naar de volgende editie, die niet zoals voorgaande jaren om het jaar, maar nu ieder jaar wordt georganiseerd.

Flinke uitbreiding van onze autoboeken collectie

We hebben onlangs onze collectie autoboeken uitgebreid met meer dan 600 stuks! We wisten de hand te leggen op een belangrijke verzameling die gedurende tientallen jaren de hobby en naslagwerk…

lees meer

Flinke uitbreiding van onze autoboeken collectie

We hebben onlangs onze collectie autoboeken uitgebreid met meer dan 600 stuks! We wisten de hand te leggen op een belangrijke verzameling die gedurende tientallen jaren de hobby en naslagwerk was van een bekend autojournalist. Ook al hebben we bijna 40 jaar  “autokennis”: je kunt nooit alles weten. Maar vanaf nu is het nog meer dan voorheen mogelijk, elk detail te weten te komen.

Met Alfa Romeo GTV-6 aan de start van de Eifel Rallye

Van 20 t/m 23 Juli jl. mochten we op uitnodiging van zijn eigenaar de befaamde Eifel Rallye in Duitsland rijden met een Alfa Romeo GTV-6 2.5 Groep A. Dit was…

lees meer

Met Alfa Romeo GTV-6 aan de start van de Eifel Rallye

Van 20 t/m 23 Juli jl. mochten we op uitnodiging van zijn eigenaar de befaamde Eifel Rallye in Duitsland rijden met een Alfa Romeo GTV-6 2.5 Groep A.
Dit was destijds een officiële Autodelta, dus fabrieksauto, en kampioen van Italië in 1982, 1983 en 1984. Een auto met prachtige historie en om zuinig op te zijn dus. En dat hebben we ook gedaan, maar wel met een goede balans tussen snelheid en risico. Voor ons was het na 24 jaar niet gereden te hebben in een rally geprepareerde Alfa GTV6 een fijne ervaring en bracht het mooie herinneringen terug. De verleiding is weer groot om zelf ook weer een auto te gaan prepareren. We zullen zien…

De wedstrijd werd verreden rondom de plaats Daun in de Eifel. dat is een geweldige omgeving om pk’s los te laten. En die waren er in overvloed want onder de maar liefst 150 equipes waren tientallen Groep B auto’s. Deze vlammende auto’s werden verboden omdat ze te snel waren, maar komen tijdens dit soort evenementen, vaak bereden door de coureurs van destijds, nog steeds aan de start. De Alfa GTV-6, die rechtstreeks uit Engeland kwam als deelnemer aan het Goodwood Festival of Speed, deed het prima en kwam zonder problemen over het finishpodium. We hopen er volgend jaar weer bij te kunnen zijn.